piątek, 16 maja 2014

Tag wolałabyś...?

Hello!
Nasze wspólne blogowanie chciałybyśmy zacząć od tagu: Wolałabyś...? Dlatego ze jest nas dwie, piszemy pierwszą literę imienia i odpowiedź :) 

Wolałabyś wyjść z domu z nieułożonymi włosami i w pełnym makijażu czy z ułożonymi włosami, ale bez makijażu?
Ułożone włosy, ale bez makijażu (obydwie mamy takie samo zdanie) 

Wolałabyś żeby zgolono Ci brwi, czy żeby wypadły Ci rzęsy?
Ola: Zgolono brwi :D              Patrycja: Wypadły rzęsy xD

Wolałabyś mieć stały makijaż polegający na nałożeniu kredki ciemniejszej niż szminka czy trwałą ondulację w stylu lat 80?
Obydwie wolimy trwałą ondulację w stylu lat 80 ;P


Wolałabyś cały czas chodzić do tyłu, czy przy każdym kroku w przód ukłuć się w palec? 
Cały czas do tyłu

Wolałabyś być sławną bloggerką czy vloggerką? 
Blogerką :)

Wolałabyś cały czas szeptać czy krzyczeć?
Szeptać 

Wolałabyś cofnąć się w czasie czy zobaczyć przyszłość?
Zobaczyć przyszłość *,*

Kilka pytań pominęłyśmy ponieważ to nie jest interesujące czy wolimy być spalone czy pochowane żywcem :D 
mamy nadzieję, że tag Wam się spodobał :) Prosimy o Waszą opinię w komentarzach i pomysły na posty :)




6 komentarzy:

  1. Hehe,ciekawe może i ja coś takiego "podbiorę" do swojej vlogowej kolekcji,którą niedługo zaczynam. A co do blogu to miło sie tu zapowiada. Jak dla mnie na pięć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podoba mi się ten post :) Uważam , że Twój blog jest ciekawy !
    Zapraszam także na mojego bloga :) Może ZAOBSERWUJESZ ? ( na pewno się odwdzięczę )
    key-tina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawy blog, :)

    Dodasz komentarz? Będzie mi ogromnie miło :* Zaobserwujesz jeśli spodoba ci się mój blog? :))

    http://malinkaxpp.blogspot.com/2014/05/przyjaciel-tak-czy-nie.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Z chęcią dowiedziałabym się co czeka mnie w przyszłości ;)
    Może obserwacja. Daj znać u mnie w kom.

    Klikniesz w link w ostatnim poście? Zależy mi. Będę bardzo wdzięczna.
    http://lekcjamody.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny tag <3 Też muszę go kiedyś zrobić :)


    http://juliette-life-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. baardzo dobry pomysl na notke chyba sama taki zrobie haha ale ja wolalabym byc chyba slawna vloggerka haha :) i chcialabym cofnac sie w czasie i moc naprawic swoje bledy :) zapraszam tez na mojego bloga! tematyka diy :) zachecam tez do komentowania i obserwowania a napewno sie odwdziecze :))

    OdpowiedzUsuń