środa, 21 maja 2014

Tag: Sweet House

Hello!
Dzisiaj przychodzimy do Was z Tagiem: Sweet House.

1. Mieszkasz w domu czy bloku?
Obydwie mieszkamy w domach :)

2. Jak długo w nim mieszkasz?
Od urodzenia

3. Czemu tu mieszkasz?
Nie miałyśmy specjalnego wpływu dlaczego tu mieszkamy- to była decyzja naszych rodziców ;)

4. Jakie jest twoje ulubione pomieszczenie?
Ola: Mój pokój                   Patrycja: Pokój mojego brata

5. Jakiego pomieszczenia w swoim domu nie lubisz?
Ola: Zdecydowanie po łazience przechodzi się do takiej suszarni nienawidzę tam być xD
Patrycja: Nienawidzę biura taty xD

6. Jakie rzeczy cię irytują w twoim domu?
Patrycja: Lodówka bo ciągle buczy       Ola: Nic mnie nie irytuje :P

7. Co chciałabyś w swoim domu zmienić ?
Ola: Najchętniej przeprowadziłabym się o willi  Beyonce, ale mój dom jest super ;)
Patrycja: Wszystko... xD

8. Czy lubisz swój dom ?
Ola: Z moich poprzednich odpowiedzi wynika, że tak
Patrycja: Jest spoko

9. Czy będziesz potrafiła się z nim rozstać (np. jak będziesz się przeprowadzać)
Ola: Przynajmniej teraz myślę, że nie będzie to sprawiało mi wielkiego problemu, ale na pewno będę tęsknić
Patrycja: Raczej tak xD
10 . W skali od 1 do 10 na ile byś oceniła swój dom ?         
Ola: 8/10 :P
Patrycja:    8/10              

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz